Hvem skal hjælpe med din SEO?

By:
Dette indlæg er finansieret indlæg og indeholder promoverede hjemmesidehenvisninger.

Når du endelig er nået til det punkt i din forretningsproces, hvor du overvejer hjemmeside og eventuelt en webshop, skal du også huske at gøre dig overvejelser over, hvem der skal hjælpe dig med at lægge en SEO-strategi – hvis du da overhovedet vil have hjælp udefra til det.

Nu om dage kan man have en nok så flot og indholdsrig hjemmeside med det bedste produkt på markedet, men hvis du ikke har gjort dig overvejelser over, hvad din strategi til søgemaskineoptimering skal gå ud på, så ender du med, at ingen eller meget få mennesker finder frem til dit produkt.

Der findes nemlig mange selvproklamerede eksperter, der udbyder hjælper til mange forskellige seo priser. Det er desværre ikke altid således, at prisen hænger sammen med kvaliteten.

Måske er du lidt presset med budgettet, når har fået betalt dit inventar til din virksomhed og købt lokaler, så du vil gerne spare penge på alt det der “hjemmeside-halløj”.

Men du skal ikke undervurdere det der “hjemmeside-halløj”, for du kan sagtens bruge den velkendte isbjergsmetafor her: Toppen af isbjerget over vandet er din SEO-strategi, der gemmer på de gode varer under vandet, og jo bedre din SEO er, jo større chance er der for, at dit isbjerg bliver spottet.

Gør derfor dig selv den tjeneste at overveje, om du vil udlicitere opgaven med SEO til andre (og sørg i så fald at finde nogen til opgaven, hvor prisen for arbejdet passer sammen med kvaliteten), eller om du selv vil påtage dig tjansen at sætte dig ind i emnet og udføre jobbet selv.

Posted in: seo priser